Mis on G4Si väljakutsumisteenus ja kes seda kasutavad?

Foto: Shutterstock.

Koduvalvest on enamik inimesi üldjuhul kuulnud ning saavad aru, mida säärane teenus endast kujutab. Majja või korterisse paigaldatakse valveseadmed ning ohu korral annavad need turvaettevõtte juhtimiskeskusele häireteate, et selle peale saaks koduomanikku teavitada ja turvatöötajad vajadusel appi saata.

Veidi vähem tuntud on G4Si pakutav väljakutsumisteenus, mis on populaarne pigem nende koduomanike seas, kes pidevat valveteenust ühel või teisel põhjusel ei vaja.

Populaarne isepaigaldatud koduvalvega majaomanike seas

“Väljakutsumisteenuse puhul ei ole inimesel tegelikult valvesüsteemi vajagi,” sõnas G4Si turundusjuht Tarmo Pärjala. Nimelt seisneb väljakutsumisteenus selles, et vajadusel saab koduomanik G4Sile helistada ja kutsuda oma objektile patrullekipaaži, kes potentsiaalse ohuga tegeleb.

“Võibolla on sul üldse naabrivalve või keegi kogu aeg kodus. Enamasti kasutatakse seda siiski lokaalse ehk inimese enda paigaldatud turvasüsteemiga käsikäes,” selgitas Pärjala.

Näiteks võib ette tulla, et inimene on ostab koju kallid turvaseadmed ja loob endale sedasi koduse valvesüsteemi, mis ohtudest talle teada annab. Selliste süsteemide puhul otsustavad inimesed sageli, et kuigi koduvalvet pole mõtet uuesti paigaldama hakata, võiks ohu korral olla ikkagi olemas võimalus kutsuda kohale professionaalsed turvatöötajad

Annab lisakindlustunde ka kõige võimekamale peremehele

“Lokaalsete valvesüsteemide puhul ei tule kliendi juurest meile ühtegi elektroonilist signaali, aga väljakutsumisteenus tähendab seda, et oleme kaardistanud kliendi asukoha, teame kaua tema juurde jõudmine aega võtab ning oleme valmis ohu korral kohe patrulli välja saatma,” rääkis ta.

Kui peakski juhtuma, et kodune valvesüsteem annab omanikule häiret, saab inimene otsustada, kas minna ise kohale või lasta G4Sil asjaga tegeleda. Eriti tuleb teenuse olemasolu kasuks juhul, kui omanik viibib parasjagu välismaal või on näiteks tööl koosolekul kinni ega saa ise kohe koju rutata.

“See on ideaalne lahendus sellele kliendile, kes usub, et ta enamik situatsioone lahendab ise ära, kuid tahab olla kindel, et tal on alati võimalus patrull appi kutsuda,” rääkis turundusjuht.

Teenuse eest küsib G4S klientidelt kolm eurot kuus ning valveväljakutsete eest kellelegi trahvi ei tehta. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.