Suitsuandur on majapidamises üks ütlemata vajalik seadeldis, mis võib tulekahju korral päästa koguni inimese elu. Kuigi suitsuandur on alates 2009. aastast kohustuslik, on veel neid, kellel seda kodus pole.
Suitsuanduri põhimõte on lihtne: see hakkab tekkiva tulekahju korral kõvasti lärmama, teavitades sellega koduelanikku ohust. Kuid lisaks otsesele tulekahjule on suureks ohuks inimese tervisele ka vingugaas, mida tavaline suitsuandur kahjuks ei tuvasta.
G4S pakub oma klientidele uuenduslikku Nublu hübriidandurit, mis tuvastab peale suitsu ka vingugaasi.
Mida on klientidel Nublu kohta öelda?
G4S viib iga kahe aasta tagant läbi oma klientide seas tagasiside küsitluse, kus uuritakse nende rahulolu ettevõttega. Esimest korda kaasati küsitlusse ka Nublu kliendid, keda on praeguseks juba üle 16 000.
Küsitlusest selgus, et Nublu teenus sai oma klientidelt viie palli skaalal hindeks 4,4 ning 80% osalenutest soovitaks ka teenust oma sõbrale, mida on ainult rõõm kuulda.
Nagu ka eelnevalt mainitud sai, siis Nublu peamiseks valimise põhjuseks on just ohu korral G4S-i juhtimiskeskuse teavitamine. Kui sind ennast kodus ei ole, helistab sulle juhtimiskeskus. Vajadusel saadetakse olukorda kontrollima G4S patrull või vabatahtlikud päästjad, kellega turvaettevõte koostööd teeb.
Paljud kasutajad toovad ka välja lapsed ja lemmikloomad. Tihti peab jätma lapse või kodulooma üksinda koju ning tulekahju korral on nad abitud. Vanematele tagab see kindlustunde, kui ohu korral nad sellest kohe ka ise teada saavad.
„Peres on kolm last ja nad teevad ise süüa. Majas ahjud, kunagi ei tea, mis juhtuda võib. Nublu reageerib väga kiiresti – on juba kogemusi”, lausus üks rahulolev Nublu kasutaja.
Üha enam kasutavad Nublu suitsu- ja vinguandureid need, kes oma kortereid välja üürivad. Ikka selleks, et kaitsta oma vara ning, veenduda, et üürniku endaga kõik korras on.
„Kuna elan mulle kuuluvast korterist eemal, on Nublu mulle garantiiks, et mõni ununenud tulekolle (küünal, välja lülitamata elektripliit jne) ei tekitaks tulekahju. Mul on seal
korteris ka üüriline ja tema kontrollimiseks on Nublu vajalik”, lausus üks korteriomanik.
Rahulolevate klientide taga on tublid müügiesindajad
Paljud tänased rahulolevad kliendid on just tänu müügiesindajate põhjalikele selgitustele ostnud omale Nublu suitsu- ja vinguanduri.
Isegi kui mõneti võivad kaubanduskeskustes tooteid või teenuseid reklaamivad müügiesindajad tunduda tüütuna, hinnatakse Nublu müügiesindajaid sellest hoolimata väga positiivselt. Nimelt tagasiside küsitluses hinnati G4Si müügiesindajate abivalmidust ja seletamisoskust väga kõrgelt, lausa 4,8 punktiga 5-st.
„Kiidan vahvaid müügipoisse, kes mulle Nublu maha müüsid ühes kaubanduskeskuses. Lihtsalt neist ei olnud võimalik mööda minna, et ei vormistaks Nublu tellimust“, lausus üks klient.
Nublu müügiesindajad on saanud G4Silt tuleohutusalase koolituse, et nad oskaksid inimestele parimat nõu anda, kuidas kodu tuleohutumaks muuta. Samuti tehakse koostööd Päästeametiga.