Olgu parklas puruks löödud autoklaas, väikene kriimustus autokerel või kokkupõrge suurema metsloomaga – kunagi ei tea, mis võib sõidukiga juhtuda. Sellistel puhkudel aitab õnnetuse tagajärjel tekkinud kulusid korvata kaskokindlustus.
ERGO kaskokindlustus käsitleb iga kuu keskmiselt 800 juhtumit, mispuhul kindlustajale hüvitist makstakse. Toome välja neli juhtumit, kus kasko aitab.
Toidukoti pärast puruks löödud autoaken
Tihti pöördutakse kindlustuse poole, kui autost on midagi ära varastatud. Enamasti on siin põhjuseks asjaolu, et mõni ese on jäänud autos nähtavale kohale ja see paneb varastel käed sügelema. Harvem tuleb ette olukordi, kus salongist varastatakse sõiduki osasid. Tavaliselt piirdub kahju korvamine purustatud klaasi asendamisega, kuid vahel tekitavad klaasikillud kahjustusi ka istmetele ja sõiduki värvkattele.
Ühe markantsema näitena ahvatles vargaid sõiduki salongi jäetud mõnekümneeurone toidukott, mille kättesaamiseks lõhuti sõiduki ukse klaas ning selle killud rikkusid nii ukse värvkatte, polstri kui istmekatte.
Kulukad pisikahjud
Leidub autojuhte, kes ei pea kaskokindlustust vajalikuks, kuna on oma juhtimisoskustes väga enesekindlad. Isegi kui see on tõsi, ei saa olla kindel teistes liiklejates, näiteks neis, kes kitsastel tänavatel või parklates sõiduki piirjooni veidi valesti hindavad..
Probleeme võib tekkida ummistunud parklates, kus vaba koha märkamisel end teiste sõidukite vahele pressitakse ning kõrval olevat autot kriimustatakse. Isegi pisikese kriipsu likvideerimine võib aga olla ootamatult kulukas ning minna maksma 500–600 eurot. Seetõttu võiks valida kaskopaketis kaitse, mis katab ka kolmandate osapoolte tekitatud kahjud.
Vastu esiklaasi lennanud kivi
Kevadel ja suvel võib eessõitva auto rataste alt sinu sõiduki tuuleklaasi lennata kivikene. Just teetööde hooajal ongi klaasitäkked kõige sagedasem põhjus, miks kindlustuse poole pöördutakse. Näiteks palus kindlustuselt abi klient, kelle auto oli kui kuulirahe alla sattunud: veoki rataste alt lennanud teetolm ja kivikesed olid ära täksinud mitte ainult tuuleklaasi, vaid ka kapoti, põrkeraua ja tuled.
Kokkupõrge metsloomaga
Keegi ei soovi maanteel kokku põrgata metslooma või linnuga, kuid linnast välja sõites ei saa seda paraku täielikult vältida. Parimal juhul nähakse loomi põllul või tee ääres, kuid vahel tulevad nad ka ootamatult teele ja kokkupõrget ei õnnestu ära hoida. ERGOni jõuab nädalas keskmiselt 10–15 sellist juhtumit.
Kui näiteks metsseaga kokkupõrke tagajärg on lömmis auto esiosa, siis põdrale otsa sõites tuleb löök tuuleklaasi ja auto katuse esiserva pihta. Seega tasub kaskopaketis valida looma või linnuga kokkupõrke kaitse, kus omavastutust tasuma ei pea.