Kriisajal tuule tiibadesse saanud videosilda vahendav rakendus Zoom hakkab oma kasutajatele pakkuma kahefaktorilist (2FA) autentimissüsteemi, vahendab The Verge.
Tegu on süsteemiga, mille esimene faktor koosneb traditsiooniliselt salasõnast ning teine faktor kinnituskoodist, mis saadetakse kas mobiilseadmesse või arvutisse.
Hetkel sõltub Zoomi kasutajate turvalisus suuresti salasõnadest, 2FA süsteem lisab aga täiesti uue kihi ohutust. Lahendus on saadaval nii arvuti- kui ka mobiilrakendustele.
Kasutajad saavad 2FA süsteemi aktiveerida läbi Zoom Dashboard’i. Tegu pole muidugi esmakordse lahendusega, varasemalt on seda arvutiversioonides siiski katsetatud. Nüüd ei mängi seade enam rolli ning seda saavad proovida ka tasuta Zoomi paketti kasutavad inimesed.
2FA kõrval jagab ettevõte oma klientidele veel uut tüüpi ühekordseid sisselogimiskoode, mis töötavad nüüdsest Google Authenticatori asemel SMS-põhiselt.
Uued turvameetmed tulenevad peamiselt sellest, et ülipopulaarseks muutunud Zoom sai aasta esimeses pooles privaatsust puudutavate turvaaukude eest palju kriitikat.
Näiteks teatas firma, et proovivad nüüdsest lisaks vähendada autoriseerimata inimeste sisenemist suvalistele videokohtumistele. Autentimissüsteemi kohta saab täpsemalt lugeda siit!