Kas juba kasutad? Uus säästuäpp püsib edetabelite tipus

Allalaadimiste poolest tõusis käesoleva aasta esimeste kuude Eesti populaarseimaks nutiäpiks Saksa päritolu kaupluseketi lojaalsusäpp Lidl Plus. Maailmas enam kui 50 miljoni kasutajaga äpp püsib ka täna edetabelite eesotsas.

Lojaalsusäpp Lidl Plus on kaasaegne keskkonnasõbralik alternatiiv traditsioonilisele kliendikaardile. Äpi kasutaja saab enda isikliku digitaalse kliendikaardi abil osa kõigist üleketilistest soodustustest ning lisaks pakub rakendus ka personaalseid sooduspakkumisi.

Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppeli hinnangul näitab Lidl Plusi edu, et Eesti inimesed on väga altid digitaalseid lahendusi vastu võtma. “On ekslik eelarvamus, et eakamad inimesed ei ole eriti innukad nutiseadmete kasutajad. Eestlased on digirahvas ja allalaadimiste statistika kinnitab, et Lidl Plusi kasutavad inimesed igast vanuserühmast,” sõnas Seppel, kelle sõnul jaguneb allalaadimiste osakaal erinevate vanusegruppide vahel enam-vähem võrdselt ning üle 60-aastaste Lidl Plus klientide osakaal ulatub ligi viiendikuni. 

“Olen harjunud igal võimalusel digilahendusi kasutama ja ei mäletagi, millal mul viimati üldse sularahagi taskus oli. Postkasti ma reklaamlehti panna ei luba, aga sellisest äpist valin eripakkumisi hea meelega,” räägib Lidl Plusi oma telefoni tõmmanud ka 28-aastane Kaspar Tallinnast ja lisab veendunult: “Kui oma eelarvet vähekenegi planeerida, siis tasub Lidlis käimine ja veel uue äpi pakutavate soodustuste kasutamine esimesest päevast alates ära.” 

“Olen nüüd juba paar kuud Lidl Plus rakendust kasutanud ja ei kujuta Lõunakeskuses asuvas Lidlis käimist ilma selleta hästi enam ettegi. Mulle meeldib lisaks sooduspakkumistele ka see, et rakenduses säilib ostude ajalugu, mis aitab oma igapäevastest kuludest paremat ülevaadet hoida,” kirjeldas oma kogemust 67-aastane tartlanna Tiiu. “Minu jaoks on nutitelefoni kasutamine tavaline, aga nooremad inimesed võiksid oma eakatelet lähedastelt muidugi uurida ega nood abi ei vaja. Vajadusel saaks ju minna koos Lidlisse ja järgi proovida, kui lihtne tegelikult Lidl Plusi rakenduse kasutamine on,” lisas ta.

Lidl Plus on keskkonnasõbralikum kui klassikaline kliendikaart

Lidl Plusi on oma telefoni tõmmanud inimesed igast Eestimaa nurgast, kuid kõige enam on rakendust alla laetud Jõhvis, Narvas ning Tallinnas. “Alates lansseerimisest tänavu jaanuaris on Lidl Plus tõusnud Eesti populaarseimate nutirakenduste edetabelite tippu ja püsib seal ka kevadkuudel. Meil on äärmiselt hea meel, et kliendid on Lidl Plusi nii positiivselt vastu võtnud. Plaanime rakendust veelgi arendada ning jätkuvalt pakkuda klientidele kõige atraktiivsemaid sooduspakkumisi,” sõnas Lidl Eesti juhatuse liige Alexandru Mag.

Lidl Plusi arvestatav eelis klassikalise kliendikaardi ees on ka see, et tõenäolisemalt kaotab inimene ära tüki plastikut kui oma telefoni ja vahest veelgi olulisem on see, et plastiku kasutamise ja paberist kupongide või kliendilehtede vähendamine on looduse suhtes igal juhul väga hooliv tegu.

Arvutused näitavad, et Lidl Plusiga võib iga Eesti pere Lidlis säästa paljudelt toodetelt kuni 40-50%. Lidl Plusiga liitumine ja kasutamine on kõigile soovijatele tasuta ning selleks tuleb vaid oma nutitelefoni alla laadida äpp, kus kõik sooduspakkumised kirjas. Selleks, et arvukatest sooduspakkumistest osa saada, pead oma telefonis Lidl Plusi lahti tegema ja seal asuva QR-koodi iga kord kassas ära skaneerima.

Lidl Plusi saab tasuta alla laadida kõikide levinumate nutitelefonide rakendusepoes (App Store, Play Store, Huawei App Gallery).

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.