Mis saab kodukindlustuse kahjujuhtumile antud tagasisidest päriselt?

Kodu või muu kindlustatud kinnisvaraga seotud kahju puhul tõttab tavaliselt appi kodukindlustus. Pärast kahjujuhtumi lahendamist küsitakse kõikidelt klientidelt ka tagasisidet, mis sageli sisaldab nii häid soovitusi kui ka ettepanekuid muudatusteks. Mis selle tagasisidega siis ikkagi tehakse?

Kiirus on oluline

If Kindlustuse varakahjude grupijuhi Lauri Nõu sõnul edastab oma tagasiside keskmiselt iga kolmas klient. Neist 77% hindavad valdavalt oma kogemust kas heaks või väga heaks.

“Peamiselt hindavad kliendid seda, millised on meie partnerid ning kuidas nendega koostöö sujub,” selgitas Nõu. Eriti oluliseks on saanud kahjukäsitluse kiirus – kui kiiresti juhtumile reageeritakse ning probleem lahendatakse.

“70% kahjudest saab lahenduse seitsme päeva jooksul: see tähendab, et otsus tuleb selle aja jooksul ning sealt edasi toimub juba kahju likvideerimine partneriga koostöös,” kirjeldas ta.

Tagasiside teeb teenuse paremaks

Nõu puhul on klientide tagasiside väga oluline, kuna sealt saab sageli väga häid soovitusi. “Kuna vaatame läbi iga kliendi tagasiside, olgu see siis hea või halb, on see üks viis, kuidas me oma teenuseid klientidele meelepäraseks teha saame,” selgitas ta.

Tagasiside järel vaadatakse üle ka kindlustuse tingimused. Näiteks sai If tagasiside juhtumi kohta, kus kliendi ülemisel naabril hakkas korteris uputama ning selle tagajärjel tekkis veekahjustus ka kliendi korterisse.

“Sel hetkel oli meie süsteem veel selline, et pidi klient tasuma omavastutuse, olgugi et kahjustus ise pärines naabri korterist. Tänu klientide tagasisidele otsustasime, et Koguriskipaketis me enam kolmanda isiku poolt tekitatud kahjude puhul omavastutust ei rakenda.” meenutab Nõu.

Seega on klientide tagasiside tähtis nii üksikisiku kui ka tingimuste vaates laiemalt. Selle kaasabil on If Kindlustusel võimalik pakkuda väga heade kaitsetega kindlustuspakette.

If on Põhjamaade juhtiv kahjukindlustusselts, kellel on Põhjamaades ja Baltikumis kokku üle 3,6 miljoni kliendi.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.